مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

نحوه رفع بوی بد یخچال

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۱۸ ب.ظ

 

رفع بوی بد یخچال یکی از دغذغه‌ های مصرف کنندگان این دستگاه است. تمامی یخچال ها ممکن است در مواقعی دچار مشکل بوی بد شده باشند و این موضوع برای افراد بسیار آزاردهنده خواهد بود. برای رفع بوی بد یخچال راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که با استفاده از آن‌ ها می ‌توان برای همیشه از شر بوی بد آن خلاص شد. از این رو قصد داریم که در این مقاله راهکارها و آموزش های ساده ای را در زمینه نحوه رفع بوی بد یخچال برای شما بیان نماییم تا با استفاده از این راهکارها بتوانید به راحتی اقدام به از بین بردن بوی بد موجود درون یخچال خود نمایید.

 

استفاده از جوش شیرین جهت رفع بوی بد یخچال

استفاده از ذغال فعال و قهوه جهت رفع بوی بد یخچال

استفاده از لیمو و سرکه برای رفع بوی بد یخچال

 

استفاده از جوش شیرین جهت رفع بوی بد یخچال

 

جوش شیرین یکی از موادی است که می ‌تواند به راحتی بوی ایجاد شده درون یخچال را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد. برای انجام این کار باید مقداری جوش شیرین را با آب حل کنید و سپس آن را داخل یخچال قرار دهید. این محلول تمامی بوی بد را به خود جذب می ‌کند. همچنین توصیه می‌ شود برای تمیز کردن فضای داخلی یخچال نیز از جوش شیرین به جای مواد شوینده ‌های مختلف مایع ظرفشویی استفاده نمایید.

 

 

استفاده از ذغال فعال و قهوه جهت رفع بوی بد یخچال

 

یکی از راه های رفع بوی بد یخچال استفاده از ذغال فعال است. ذغال به دلیل داشتن کربن فعال می ‌تواند بوی بد یخچال را به خود جذب نماید. در صورتی که از خود ذغال برای جذب بوی بد استفاده می ‌کنید، بهتر است آن را داخل یک دستمال نخی بگذارید و روی قفسه ‌های یخچال قرار دهید. همچنین قهوه به دلیل بوی تندی که دارد، می ‌تواند تمامی بوهای بد موجود در یخچال را از بین ببرد. استفاده از قهوه برای از بین بردن بوی یخچال مانند استفاده از لیمو است، یعنی این احتمال وجود دارد که مواد غذایی داخل آن بوی قهوه را به خود بگیرند.

 

بیشتر: علت بوی بد آبسرد کن یخچال آدمیرال چیست ؟

 

استفاده از لیمو و سرکه برای رفع بوی بد یخچال

 

در زمینه نحوه رفع بوی بد یخچال می‌توانید از نصف یک لیموی تازه نیز استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که از بین بردن بوی یخچال با این روش تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که شما بوی لیمو را دوست داشته باشید. زیرا بوی لیموی تازه ممکن است در فضای یخچال پخش شود. اگر از لیمو برای این کار استفاده می‌ کنید، آن را پس از گذشت یک هفته دور بیندازید. یکی دیگر از راه‌های از بین بردن بوی بد یخچال استفاده از سرکه است. اما به یاد داشته باشید که حتما سرکه را رقیق کرده و سپس آن را درون یخچال قرار دهید. سرکه رقیق نشده دارای بوی تندی است که نه تنها بوی یخچال را از بین نمی ‌برد، بلکه سبب ایجاد بوی ترشی نیز در یخچال خواهد شد. برای استفاده از سرکه به اندازه هر لیوان آب یک چهارم لیوان سرکه بریزید.

کاربر گرامی در صورتی که از لباسشویی کنوود استفاده می کنید و با مشکل مواجه شده ایم می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تماس باشید.

  • امداد آی.پی emdadip

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی