مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

در این بخش به بررسی مشخصات اتو پرس می پردازیم:
• - قابلیت ایمنی خاموش شدن اتوماتیک: دراین حالت وقتیکه سنسورهای دستگاه توقف در کار؛ چه به صورت صفحه های بسته و یا صفحه باز؛ را نشان دهد اقدام به خاموش نمودن دستگاه میکند.
• - قابلیت استفاده از بخار متغییر و یا قطع کامل بخار: این ویژگی علاوه بر تنظیم بخار به شما اجازه میدهد که به صورت خشک(بدون بخار) به اتو کردن بپردازید.
• - نشانگر درجه حرارت: به شما نشان می دهد چه زمانی دستگاه آماده استفاده است. از زمان روشن کردن دستگاه زمانی طول می کشد که بخار آب بوجود آید و دستگاه آماده کار بشود. چراغ نشانگر آماده بودن دستگاه برای استفاده را به شما نشان می دهد.
• - قفل دسته اتو پرس: دسته اتو پرس می تواند دارای قفل باشد که برای کسانی که بچه کوچک دارند بسیار ضروری است.
• - دکمه بخار با فشار بالا: قابلیت استفاده از بخار با فشار بالا برای برخی لباس ها مانند کتان می تواند زمان اتو را به طور قابل ملاحضه ای کاهش دهد. بسیاری از اتوها دارای این قابلیت می باشند که با فشار دادن یک دکمه امکان استفاده از بخار با فشار بسیار زیاد را به شما می دهد.
• - تمیز شدن خودکار دستگاه: در طول زمان داخل تانک آب و سایر قسمت های در مسیر بخار رسوبی می شوند. قابلیت ذکر شده می تواند با استفاده از جریان شدید بخار که با فشار دادن یک دکمه انجام می شود این رسوب ها را از دستگاه پاک کند. اتوپرس هایی نیز وجود دارند که دارای فیلتر ضد رسوب و سیستم الکترونیکی کنترل مواد معدنی هستند که میزان این رسوبات را کاهش می دهند.
• - فیلتر آب: بیشتر مدل های اتوبخار از آب لوله کشی استفاده می کنند و سپس آن را از میان یک فیلتر صمغی و یا یک دریچه ضدکلسیوم عبور می دهند. همان طور که گفته شد این کار موجب کاهش رسوبات در دستگاه می شود.

تعمیرات اتوپرس  https://homekhane.com/repairs/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d9%be%d8%b1%d8%b3/

انتخاب بهترین اتو پرس

انواع مختلفی اتو پرس با برند ها و سایز های متفاوت در بازار موجود می باشند. باید توجه داشت که استفاده از اتو پرس مهارت هایی نیز لازم دارد و برای عادت کردن به استفاده از آن به مقداری تمرین نیز نیاز خواهید داشت.

فاکتورهای زیادی هنگام خرید اتو پرس باید مورد توجه قرار گیرند و در نهایت خریدار باید بر اساس فاکتوری که از اهمیت بیشتری برای او برخوردار است اقدام به انتخاب و خرید وسیله نماید.

یکی از مهمترین فاکتورها در نظر گرفتن این مساله است که شما قصد دارید از اتو بیشتر برای چه نوع پارچه ای استفاده کنید؟ الیاف طبیعی مانند پارچه های کتانی و یا ابریشمی و نیز پارچه های ساخته شده از الیاف ضخیم مانند جین، به بیشترین مقدار بخار هنگام اتو کردن نیاز دارند.اتویی با قابلیت اسپری بخار و بخار پرفشار برای این چنین پارچه هایی مفید خواهد بود. اگر شما اکثرا پارچه های الیاف مصنوعی یا ترکیبی را اتو می کنید، نیازی به چنین بخار قدرتمندی در اتو پرس خود ندارید.

اندازه صفحه های اتوپرس از مواردی است که تاثیر زیادی در قیمت دستگاه دارد. اندازه های معمول موجود در بازار 26، 28 و 32 اینچی می باشند. شما باید اندازه اتو را بر اساس نیاز خودتان و همچنین تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید. در صورتی که اتوی 26 اینچ نیاز شما را برآورده می کند خرید اتوی 32 اینچ هزینه اضافی و غیرضروری را برای شما دارد.

  • امداد آی.پی emdadip

دلیل های بسیاری جهت ایجاد بوی بد یخچال وجود دارد. فاسد شدن مواد غذایی در یخچال، ریخته شدن مایعات در یخچال، ریخته شدن مواد غذایی چرب و آبکی در یخچال، تمیز نکردن یخچال به مدت بیش از دو هفته، استفاده نکردن از یخچال به مدت بیش از ۷۲ ساعت، گذاشتن مواد غذایی یا آشامیدنی دارای بوی نامطبوع و فاسد شدن میوه ها یا سبزیجات ها در جا میوه ای از علل شایع ایجاد بوی بد یخچال می باشند.

یخچال تمیز بهترین راه حل برای از بین بردن بوی بد یخچال می باشد.
تمیزی سبب آرامش ماست. یخچال که مرتب تمیز و سرویس شود هیچ وقت بوی بد نمی گیرد. در نتیجه قدم نخست برای از بین بردن بوی بد یخچال تمیز کردن آن می باشد.

بیشتر: نمایندگی تعمیرات یخچال فریجدر (مشاهده وبسایت)


همواره پیش از آغاز تمیز کردن آشپزخانه، یخچال خود را از برق جدا کنید. پشت یخچال و فریزر کویل های آن قرار دارند که بهتر است با برس و جارو برقی آن‌ها را تمیز کنید. تمام مواد غذایی و چاشنی ها را از یخچال خالی کنید اگر مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته دارید، دور بیندازید. کشوها و قفسه ها را بیرون بیاورید و با آب و صابون بشویید و بگذارید در هوای آزاد خشک شوند.
تمام درزها و شکاف های یخچال را بررسی کنید و آن‌ها را از خرده ها مواد غذایی پاک کنید. همین خرده های غذایی داخل درزها بعدها فاسد شده و سبب بوی بد یخچال می شود.
یک پارچه مایکروفایبر را داخل آب و صابون مرطوب کنید و داخل یخچال را با آن پاک کنید. اگر لکه های سخت وجود دارند، مقداری جوش شیرین روی آن بریزید و با دستمال خوب بمالید و سپس با دستمال و آب گرم پاک و خشک کنید. واشر های لاستیکی درب را فراموش نکنید.

 قسمت جلویی درها و دسته ها را تمیز کنید. اگر یخچال از جنس استیل ضد زنگ است؛ کمی روغن روی پارچه بریزد و سطح یخچال را با آن تمیز کنید تا اثر انگشت و لکه ها از بین بروند.
در آخر قفسه ها را در جای خود قرار دهید و یخچال را روشن کنید. یک ساعت صبر کنید تا یخچال کامل خنک شود و سپس وسایل را داخل آن بچینید.

  • امداد آی.پی emdadip

در این بخش به بررسی نکات سینی گردان مایکروفر خواهیم پرداخت. در ادامه این بخش همراه ما باشید.

مایکروفر از سری قطعات و تجهیزات برای بروز قابلیت عملکرد و پختن هر چه بهتر غذا تشکیل شده است. یکی از این قطعات سینی گردان مایکروفر است. سینی گردان در داخل محفظه مایکروفر قرار گرفته و ظرف غذا بر روی آن گذاشته می شود. وظیفه این سینی چرخاندن غذا به صورت یکنواخت است. نحوه کار کرد و چرخش آن از طریق موتور گردان، کوپلینگ و ریل کمکی زیر سینی است که امواج را برای پخت غذا به طور یکنواخت توزیع می کند. وجود این قطعات در مایکروفر سبب تعادل و به حرکت درآمدن سینی می شود.

سینی گردان به منظور تعویض با سینی گردان اصلی ماکروفر ساخته شده است. از این سینی های گردان می توان برای استفاده در انواع مختلف ماکروفر بوش، فلر، ال جی، سامسونگ و … استفاده کرد. آی.پی یدک عرضه‌کننده انواع لوازم جانبی و قطعات یدکی وسایل برقی منزل است. شما می‌توانید خرید اینترنتی سینی گردان ماکروفر و مایکروویو را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی آی.پی یدک انجام دهید. همچنین امکان خرید سایر قطعات جاروبرقی نیز از طریق مراجعه به صفحه محصول مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید میسر است. این سایت با برخورداری از کادری مجرب و توانا توانسته در زمینه فروش اینترنتی با مرغوبیت بالا موفق عمل نماید.

 

  • امداد آی.پی emdadip