مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

هسته اصلی تکنـوگـاز، شصت سـال گذشته توسط برادران با استعداد کانتیـنی در کارگاه کوچکـی در سـاحل رودخـانه پـو در منـطقــه تیــری GUALTIERI واقــع در ایمیـلیـا رومـاگنـا EMILIA ROMAGNA ایجـاد شـد. هـردوی آن‌ها جــوان بودند و تصـمیم گرفتـند، انقلابی بزرگ در لوازم‌خانگی آشــپـزخــانـه ایجـاد کننـد. زمـانی که تمـامی تولیـدکننـدگان مشغـول سـاخت وسـایل ابتـدایی و سـاده بودند، تکنوگاز با یکپـارچه کـردن صفحـه روی اجـاق و کپسـول گـاز، آن‌ها را به یک وسـیله واحـد تبدیـل کـرد و نـام Mobilfornello را به معنـای اجـاق مبلــه برای آن انتخـاب کـرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد در آشـپزی، صنـعتی و هنـر و معمـاری همگی در محصـولات تکنـوگـاز متبلـور شـده است.
کمپانـی تکنوگاز، از بدو تأسیس تاکنون همـواره در دهه‌های مختلف تحـولات بدیعـی را رهبـری نمـوده است. این تحـولات منشأ تغییـرات عظیـمی بوده است که در ادامـه به آن خواهیم پرداخت.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی تکنوگاز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

 

  • امداد آی.پی emdadip

 

درون ماشین ظرفشویی یک دریچه وجود دارد که یک درب مانند درب پیت روی آن نصب شده آن را باز کنید. نمک در پروسه سختی‌گیری نقش به سزایی دارد. این نمک سبب می‌شود تا رزین (که با املاح آب) پرشده ترکیب شده و آن را احیاء می‌کند.

مقدار حجم نمک لازم جهت ریختن در محفظه مخصوص یک کیلوگرم می‌باشد. از ریختن پودرهای شوینده همچنین نمک طعام و سنگ نمک‌های محلی در محفظه مخصوص جدا باید پرهیز کرد. لازم است تا درب مخصوص محفظه نمک به صورت کامل بسته شود، در غیر این صورت نمک موجود در آن به خارج نشت کرده و باعث سوراخ‌شدگی دیگ و یا زنگ زدگی کابین استیل و همچنین فیلترهای سه‌گانه میگردد.

برای شروع به کار با ماشین ظرفشویی (اولین بار) باید ۲ لیوان از نمک مخصوص ماشین ظرفشویی با یک لیتر آب حل کرده و داخل محفظه نمک بریزید. دفعه‌های بعد می‌توانید نمک را بدون آب داخل محفظه بریزید. هر وقت نمک ماشین ظرفشویی تمام شود علامت نشانگر نمک روشن می‌شود و شما باید نمک مخصوص به مخزن اضافه کنید. نشانگر نمک به شکل ۲ فلش رفت برگشت و یا salt روی نمایش‌گر ماشین ظرفشویی است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران در امداد آی پی خدمات ویژه ای برای کاربران در نظر گرفته شده است. تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در محل و استفاده از قطعات فابریک برای تعمیرات لباسشویی باکنشت از این دست خدمات می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع: امداد آی پی 

  • امداد آی.پی emdadip