مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

خدمات پس از فروش یخچال ویرپول در شهر تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول تهران: تعمیر یخچال ویرپول توسط تعمیرکار آموزش دیده محصولات ویرپول در نمایندگی تعمیرات امداد آی.پی انجام می شود. در نظر بگیرید که جهت رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات و عیب یابی را شفاف سازی نموده ایم تا در کمال آرامش و آگاهی کامل به تعمیر یخچال ویرپول خود پرداخت کنید.

توجه نمایید: شما مشتریان گرامی می توانید جهت تماس با نمایندگی تعمیرات ویرپول ، نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول و یا نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول برلینک کلمات کلیک نمایید.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی یخچال ویرپول در تهران

با تولید لوازم خانگی و ورود آن به خانه ها، زندگی انسان دچار تحول گردیده و اغلب فعالیت های روزانه او در زمینه تولید غذا، نگهداری غذا، نظافت و بهداشت بسیار آسانتر و با کیفیتتر شده اند.

شرکت های بسیاری این نیاز های اساسی بزرگ مردم را شناخته و لوازم خانگی را تولید می کنند، کمپانی ویرپول از جمله این شرکت ها میباشد که در زمینه تولیدات لوازم خانگی فعال است.

شرکت ویرپول یک شرکت آمریکایی است که نزدیک به ۱۰۰ سال در زمینه تولیدات لوازم خانگی سابقه دارد. این شرکت توسط لوییز آپتون در سنت جوسف میشیگان تاسیس شد که با توجه به توسعه کسب و کار خود تا به امروز ۷۰ کارخانه در سراسر جهان ایجاد کرده و مالک بیش از ۸۰ برند با اعتبار در دنیا به شمار میورد.

ویرپول یک شرکت میباشد که توانسته با دانش روز افزون خود و دستگاه های پیشرفته محصولات متنوعی مانند یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را تولید کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در محل و منزل

یخچال بخش با اهمیت از نیازهای یک منزل را رفع می کند. ویرپول با تولید یخچال های با کیفیت، با ابعاد گوناگون و قابلیت های ویژه توانسته در سطح جهانی شناخته شود.

هر چند تولیدات باکیفیت و محصولات مدرن یک شرکت، یک اصل مهم در پایداری شرکت ها به شمار می رود، اما توزیع و عرضه آن در سطح وسیعی نیز می تواند یکی از مسائلی باشد که در موفقیت و مطرح شدن یک کمپانی موثر است.

طراحی و تولید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه، تبلیغات خوب و گسترده برای محصول، شناساندن آن به بازار مصرفی و ایجاد نمایندگی ویرپول باعث شده تا این برند در کشور ایران نیز محبوب باشد و عده زیادی از مردم از محصولات این کمپانی، به ویژه یخچال ویرپول استفاده کنند.

  • امداد آی.پی emdadip

در این بخش به بررسی و تحلیل نکات ویژه در استفاده از جاروبرقی خواهیم پرداخت.

روش استفاده صحیح از جاروبرقی

• در تایم هایی که از جارو برقی استفاده نمیکنید هیچوقت آن را در نزدیکی بخاری و یا شوفاژ قرار ندهید و تلاش کنید یک جای مناسب برای آن در نظر بگیرید
• پس از هر بار استفاده از جارو برقی سعی کنید آن را تمیز کرده و به دور از دسترس بچه ها نگه دارید
• قطعاتی از جارو هستند که قابلیت شستشو دارند و می توانند برای عملکرد بهتر، تمیز و سرویس شوند؛ بنابراین سعی کنید هرچند وقت یکبار این قطعات مانند لوله خرطومی، کیسه یا مخزن آشغال و برس های آن را بشوئید.
• سعی کنید هیچوقت از جارو برای تمیز کردن آشغال هایی مثل شیشه شکسته شده و اشیا نوک تیز استفاده نکنید زیرا که این کار سبب میشود کیسه آشغال و یا لوله خرطومی آن دچار آسیب دیدگی بشود.

 

آخرین راهکارها برای داشتن برترین جاروبرقی

جاروبرقی یه مدل ماشین می باشد، و مانند هر وسیله دیگری در خانه شما، نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن نگهداری گردد تا بهترین عملکرد خودش را داشته باشد. به خاطر تنوع زیاد قطعات ، نیاز به مراقبت و تمیزی بیشتر دارد. دانستن این کارها و انجام آنها خیلی آسان میباشد.

نگه داشتن جاروبرقی در بهترین حالت کار سختی نیست و وقت زیادی نمی گیرد. فقط چند دقیقه زمان گذاشتن برای نگهداری درست از این وسیله می تواند چندین سال به عمرش اضافه نماید.

جایگزین کردن یه جاروبرقی جدید میتواند بسیار هزینه بردار باشد، ولی با توجه  کردن به نکات بالا، زمان لازم برای نگهداری جاروبرقی در کار نسبتاً سریع و بی دردسر خواهد بود.

  • امداد آی.پی emdadip

آیا می دانید جارو برقی چطور کار میکند؟

وقتی که نوشابه را از راه نی مزه مزه میکنید شما دارید از ساده ترین مکانیسم مکش استفاده مینمایید. مکیدن نوشابه به سوی بالا سبب پایین آمدن فشار بین پایین و بالای نی میگردد. با فشار مایعی که در قسمت پایین نسبت به بالا روی می دهد نوشابه به طرف دهان کشیده میشود.

مکانیسم مشابهی در جارو برقی عمل می نماید ولی عمل آن کمی پیچیده تر میباشد. طراحی جاروبرقی استاندارد ساده است اما بر گروهی از مبانی فیزیکی برای تمیز کاری موثر متکی است.

جاروبرقی ممکن است به مانند یک ماشین پیچیده باشد اما یک جاروبرقی متداول واقعا فقط از شش جز اصلی است:

§   پورت مکش که ممکن است شامل لوازم متفاوتی برای تمیز کاری باشند

§   پورت خروجی

§   موتور الکتریکی

§   فن

§   کیسه متخلخل

§   مکانی که همه اجزای گفته شده در آن قرار گرفته است.

 

وقتی که جاروبرقی را به پریز برق وصل می کنید و آنرا روشن کنید:

1.       الکتریسیته موتور را به کار می اندازد. موتور به فن وصل شده است که دارای پره های زوایه دار (مانند پروانه هواپیما) است.

2.      همان گونه که پره های فن می چرخد آنها هوا را  به سمت پورت خروجی می برند.

3.      هنگامی که ذرات هوا رو به جلو حرکت می کنند تراکم ذرات (و بنابراین فشار هوا) در جلوی فن افزایش می یابد و در پشت فن کاهش می یابد.

افت فشار پشت فن مانند همان افت فشاری است که در پشت نی هنگامی که نوشیدنی را مزه مزه می کنید رخ می دهد. سطح فشار در سطح پشت فن نسبت به هوای خارج از جاروبرقی (محیط فشار هوا) کاهش می یابد. این باعث مکش و خلا جزیی درون جاروبرقی می شود. هوای محیط خودش را به طرف جاروبرقی از طریق پورت ورودی هل می دهد چون فشار هوای درون جاروبرقی کمتر از فشار خارج است.

همانطور که فن دارد حرکت می کند محل عبور جاروبرقی باز باقی می ماند و جریان ثابتی از هوا از طریق پورت ورودی حرکت وارد شده و از پورت خروجی خارج می شود. اما چگونه جریان هوا کثیفی و بقایا را از روی موکت و فرش جمع آوری می کند؟ مبنای کلیدی اصطکاک است.

چگونه یک جاروبرقی کار می کند؟

1.       پریز برق، انرژی مورد نیاز برای موتور الکتریکی را تأمین می کند.

2.      در یک جاروبرقی معمولی، برق مورد نیاز موتور الکتریکی در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ وات تخمین زده می شود، از اینرو پنج تا ده برابر انرژی مورد نیاز لامپ قدیمی ( روشن )، برق مصرف می کند.

3.      تسمه لاستیکی ( آبی) توسط موتور الکتریکی به کار می افتد و برس ها را بر روی غلطک در قسمت جلو دستگاه می چرخاند.

4.      ضربه شدید و بورس، آلودگی و گرد و خاک بر روی فرش را بوسیله قسمت جلو دستگاه سست می کند.

5.      فنی که به موتور الکتریکی نصب شده است، هوا را می کشد و از طریق قسمت جلو جارو، گرد و خاک سست شده را نیز به داخل می کشد.

6.      این هوای آلوده به قسمت عقب دستگاه کشیده می شود و موتور الکتریکی را خنک می کند.

7.       این آلودگی ها و کثیفی ها به کیسه جاروبرقی منتقل می شود ( ممکن است این کیسه، یک کیسه پارچه ای باشد و یا یک کیسه کاغذی یکبار مصرف که درون یک کیسه پارچه ای قرار دارد(.

8.      هوای نسبتاً تمیز هم از پشت دستگاه خارج می شود. توجه داشته باشید که هوایی که خارج می شود بسیار گرم‌تر از هوایی است که داخل می شود زیرا گرمای زائد را از موتور الکتریکی جذب می کند.

 

با ما همراه باشید

 

  • امداد آی.پی emdadip

قطعا تا به حاب این سؤال برای شما پیش آمده است که کیسه جاروبرقی از کجا خریداری کنیم؟ بعضی از لوازم برقی مثل جاروبرقی دارای یک‌سری لوازم جانبی مانند کیسه، فیلتر و … میباشند که باید هر چند ماه یکبار تعویض بشوند. به همین جهت همواره یکی از معضلات بزرگ ما چگونگی تهیه این وسایل میباشد. این سؤال که قطعات یدکی و کیسه جاروبرقی از کجا خریداری کنیم؟ بهترین کیسه جاروبرقی مناسب برای دستگاه ما کدام می باشد؟ هر کدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و … از پرسش‌هایی است که همیشهدر ذهن ما مطرح می‌شوند.

برای خرید یا خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی یا پاکت آن، در ابتدا باید اولویت‌هایی را برای خودمان تعریف کنیم. مثلاً چه چیز در تهیه این وسایل مهم‌تر است، قیمت، کیفیت یا هر دو؟ بعد بر اساس این اولویت‌بندی، فروشگاه مناسب برای خرید این لوازم را پیدا کنیم.

توجه: آی.پی یدک فروشگاه اینترنتی کیسه و پاکت جاروبرقی میباشد. برای خرید کلیک کنید و یا با شماره های  88986350-021 یا 09333336936 از طریق تماس تلفنی یا واتساپ ارتباط برقرار کنید.

تفاوت جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه در چیست؟

همانگونه که مطلع هستید، جاروبرقی‌ها به دو بخش کیسه‌دار و بدون کیسه تقسیم می شوند. کیسه‌ی جارو برقی‌های کیسه‌دار نیز در سه مدل پارچه‌ای، پلیمری و کاغذی است که به صورت دائمی و یا یک‌بارمصرف بر روی جاروبرقی نصب می‌گردند. کیسه‌ی دائمی را باید بعد از هربار خالی کردن شست. در صورتی که کیسه‌های یک‌بارمصرف هم چون کاغذی، بعداز پرشدن دور انداخته می‌شوند و یک کیسه‌ی کاغذی نو جایگزین قبلی خواهد شد.

جاروبرقی‌های بدون کیسه یا سطلی گرد و خاک را به صورت فشرده شده در مخزن جمع می‌کنند. مخزن جاروبرقی‌های بدون کیسه یا سطلی اغلب شفاف می باشند و شما می توانید حجم و اشیای جمع شده را ببینید. عملکرد جاروبرقی‌های کیسه‌ای و بدون کیسه مشابه یکدیگر بوده و هر دو آشغال را جمع می‌کنند. اما تفاوت جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه در نحوه‌ی جمع آوری گرد و غبار آشغال میباشد.

  • امداد آی.پی emdadip