مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

خرید و فروش قطعات لوازم خانگی

علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸ ب.ظ

یخچال های سامسونگ یکی از بهترین و به نام ترین یخچال ها در سراسر جهانند.سامسونگ که یک برند کرده ای است تاکنون با تولید یخچال هایی با کیفیت توانسته که بخش زیادی از بازار فروش یخچال را به خود اختصاصا دهد و محبوبیت بسیاری در بین مشتریان به دست آورد.در چند سال اخیر به دلیل عرضه شدن یخچال های ساید بای ساید محبوبیت سامسونگ افزایش پیدا کرد و افراد بسیاری نسبت به خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ اقدام نمودند.اما نکته حائز اهمیت این است که حتی یخچال ساید سامسونگ نیز ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل سروصدای زیاد شود.اما چنین مشکلی حتما دلایلی دارد که در این مطلب آموزشی قصد داریم به آن ها بپردازیم.پس اگر علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ  هستید با ادامه مطلب از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی همراه ما باشید.

  1. علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ؛ صداهای سیستم هشدار دهنده
  2. سیستم نوفراست یا برفک زدایی علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ
  3. آخرین علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ  لوله ‌های داخلی یخچال

علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ؛ صداهای سیستم هشدار دهنده

اگر به تازگی متوجه صداهای غیر عادی از یخچال ساید سامسونگ خود شدید باید به دنبال علت این موضوع بگردید.برای قدم اول می توانید سیستم هشداردهنده یخچال را بررسی کنید.زیرا گاهی علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ  می تواند صدای سیستم هشدار دهنده باشد.

یکی از زمان هایی که ممکن است سیستم هشدار دهنده یخچال به صدا دربیاید معمولا وقتی است درب یخچال مشکلی دارد و به خوبی بسته نشده است. به غیر از باز ماندن درب در صورتی که کشوهای یخچال نیز درست جا نگرفته باشند و یا لاستیک درب یخچال فرسوده شده باشد یا به هر دلیلی آسیب دیده باشد نیز سیستم هشدار دهنده یخچال صدا خواهد داد.

برای قطع شدن صدای سیستم هشدار باید مشکل را پیدا و آن را حل کنید.

سیستم نوفراست یا برفک زدایی علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ

امروزه یخچال ها نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده اند و مشکل آزار دهنده برفک زدن در آن ها حل شده است.به دلیل تعبیه سیستم نوفراست یخچال ها دیگر برفک نمی زنند و به صورت هوشمند، عملیات برفک زدایی را انجام می دهند.

روند کار این سیستم به این صورت است که هرچندوقت یک بار، المنت را از کار می اندازد تا برفک های ایجاد شده در یخچال آب شوند.به علت گرم شدن المنت، کمی صدا در یخچال ایجاد می شود که عادی است. اما اگر از یخچال  ساید بای ساید سامسونگ خود صداهایی غیرعادی شنیدید پیشنهاد می شود در صورت داشتن دانش فنی سیستم  نوفراست را بررسی کنید. در غیر اینصورت حتما به یک تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید.چرا که خرابی برفک زدا می تواند یک علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ  باشد.

در صورت بروز مشکل جدی می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران در تماس باشید.

آخرین علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ  لوله ‌های داخلی یخچال

گاهی علت صدا دادن یخچال ساید سامسونگ می تواند به لوله های داخلی یخچال ارتباط داشته باشد.لوله های داخلی که محل انتقال گاز خنک کننده یخچال از کندانسور به محیط داخلی دستگاه و برعکس هستند، هنگام ساخت یخچال درون بدنه قرار گرفته و توسط تزریق یک فوم پوشانده می شوند. اگر فوم پوشاننده یا خود لوله ها کیفیت بالایی نداشته باشند، طی مصرف در سال های متمادی لوله ‌ها از فوم فاصله می گیرند و بر اثر انبساط و انقباض آن ها، صداهایی در یخچال ایجاد می شود.در نتیجه پیشنهاد می شود که هنگام خرید یخچال به اصل بودن محصول و کیفیت شرکت تولید کننده آن دقت کنید.

 

 

 

 

  • امداد آی.پی emdadip

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی